woensdag 17 april 2013

LONDON FASHION WEEK PART II

Holy moly toen waren we ineens twee maanden verder... O wat gaat de tijd verschrikkelijk snel!! Als ik de tijd stop kon zetten, had ik dat zeker gedaan want oh oh wat hou ik van m'n leven hier! Aangezien ik echt enorm veel heb beleefd, zal ik wel alleen de 'hoogtepunten' vertellen en de foto's over meerdere berichten posten.

Vrijdag 15 februari was my birthdayy. Toch wel heel raar om zonder papa, mama, Tessa en familie te zijn. Maar jarig zijn in Londen maak je maar één keer mee toch, dus heb er een leuke dag (en nacht) van gemaakt met m'n lieve vriendinnetjes.
Veel slaap hadden we die nacht niet, want we waren al vroeg bij Somerset House te vinden vanwege LFW! Dat was wel heel erg vet om mee te maken. 

Die week hadden de kindjes vakantie, maar dat betekende meer vrij dan oppassen. Lucky me. Dus elke dag in de stad te vinden, pub, Holland party in de Hems (heel grappig om die Nederlandse muziek te horen in een kroeg), Walkabout, midden in de nacht hotels bezoeken, feestjes, Bricklane, The monument (311 treden beklimmen, maar dan heb je ook een mooi uitzicht over de stad).
De neefjes kwamen een paar dagen over uit Polen. De eerste avond zijn we met z'n allen (lees 11 personen) uit eten geweest om vervolgens van de musical Mathilda te genieten leuk leuk.

















Lonnie ons modelletje




Het beste restaurant van Londen!!


Strand Palace!

Hele dagen in cafeetjes bivakkeren omdat het zo enorm koud was.









19!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten