donderdag 2 mei 2013

spring has sprung!

Jaaaa eeeeeindelijk zonder jas buiten lopen, de zon die in je gezicht schijnt, geen opgetrokken schouders van de kou, chillen in parkjes en de mooie bloesems. 
Spring has sprung. 
London komt nu hélémaal tot bloei, alles is alleen maar looove.
Oké ik kan zo nog wel even doorgaan. Komt erop neer dat ik optimaal aan het genieten ben.

Het weekend van 12/13/14 april was Lon alleen thuis. We begonnen het weekend al goed met dé rollerdisco, gekleed alsof we in de jaren 80 leefden, een avondje gedanst op skates. Hilarisch. 
Verder gewoon lekker bij Lon thuis brunchen, in Hyde park genoten van de zon, leuke pubs in Camden ontdekt en wat in Bricklane rondgehangen. Fijn.

17 april werd Margaret Thatcher begraven, wereldnieuws natuurlijk, dus was van plan om daar ook zeker bij te zijn. Maar aangezien de situatie in Boston en er hier ook nogal wat een gespannen sfeer hing (en ik dingen opving van bommen op metrolijnen en dat soort dingen..) besloot ik het maar via de tv te volgen.

Vorige week zaterdag moest ik oppassen. Het was té mooi weer dus heb Tim en Annabel mee naar Kew gardens genomen, en oh wat was dat fijn. Het was 22 graden, de kindjes waren super lief en heerlijk genoten van de mooie tuinen, bloemen en de zon! 
's Avonds filmavondje bij Lon. 
Zondag eerst bij Megans ontbeten en vervolgens de London Marathon. Wauw wauw wauw daar heb ik zoveel energie van gekregen! Zo vet om te zien (en dat gewoon tussen alle mooie gebouwen, aangezien we bij de finish stonden waren we maar 50 meter verwijderd van prins Harry  en veel cameramensjes), geweldige sfeer, en zoveel respect voor al die mensen! Heb nu nog meer motivatie gekregen om door te gaan met hardlopen.
Pinky swear.
Ja. ooit loop ik de Marathon van London.
Hierbij!

's Middags met Fleur, Lon & Han even de toerist uitgehangen. Naar Canary Wharf geweest, vanaf daar met een kabelbaan over de Thames om vervolgens bij het Olympisch stadion te kijken. Helaas konden we niet naar binnen, maar erg leuk om ook dit gedeelte gezien te hebben. Verder is daar niet zoveel te beleven en alles is erg grauw en grijs in dat gedeelte. Maar je moet alles gezien hebben toch?!

Verder afgelopen week school (11 juni examen ieeew), hardlopen, pianolesje, middagjes stad, pub avondjes, chique feestje in Libertine gehad en dagje Brixton.

Eergisteren was de laatste Queensday, dit was eigenlijk de eerste keer dat ik er van baalde dat ik niet even in Nederland was. Maar ach ik heb me hier ook zeker wel vermaakt en ook wij vierden we de W van Willem!!!
's Middags in de zon op het terras naar de abdicatie gekeken en 's avonds hebben we ons vermaakt in de Hems (Nederlandse pub hier), O'neills en tot slot een hele chique bar ergens in Mayfair (waar we in de taxi heen werden gebracht etc.); Mahiki. Fijn fijn.

Gister m'n koffer ingepakt want:

WE'RE GOING TO EDINBURGH!






















De foto's post ik volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten