woensdag 10 juli 2013

De laatste weken


Op dit moment zit ik op m'n bed in Chelsea, m'n laatste dag is aangebroken. Ik voel me zo raar en er is nog zoveel gebeurd afgelopen weken.
Twee weken geleden was het tijd om m'n gezin te verlaten, met pijn in m'n hart heb ik afscheid genomen van mijn lieve lieve kindjes. Het was zo dubbel, maar het afscheid nemen van m'n kindjes en van drie geweldige vriendinnen was echt vreselijk..
Aangezien ik echt nog niet naar Nederland wil, heb ik nog twee weken bij het gezin van Lon gewoond. Heel fijn midden in Chelsea aan Kings road!!
Waardoor ik lekker binnen tien minuten op m'n fiets in Hyde park en Harrods was. 
Echt volop genoten van deze leuke weken met 30 graden en een top gezin! 

Afgelopen weken:
Heb ik m'n Cambridge examen gemaakt (23 juli uitslag), veel pubavondjes (quiz), huisfeestjes, musea, polowedstrijd in Richmond park (dit was echt geweldig!!!), veel in de stad en Soho rongehangen, ben ik naar Swan lake ballet in Royal Albert Hall geweest (één van de mooiste avonden van m'n leven), geserveerd bij feestje van Ies dr family, ben ik naar de voorrondes van Wimbledon geweest (waarbij ik letterlijk maar 5 meter van de spelers stond!) ineens kom ik m'n klasgenootjes tegen extra leuk!
Chillen in parken, veel hardlopen en fietsen, genieten van het mooie weer en de leuke avondjes uit met m'n vriendinnen, uren in het gras liggen bij Primrose hill, Columbia market in Bricklane, nieuwe straatjes ontdekken in Shoredith, koffie drinken op de 38ste verdieping in the Horen Tower, heerlijk met Pimms in de zon genieten bij Wimbledon, vooral die sfeer is echt geweldig daar!
En dat ik voor deze laatste weken buren was met Ies, kon niet beter!

En nu zijn letterlijk m'n laatste (24) uren geslagen.. 
Dus ik ga nog even heel veel genieten en ik zie jullie in Nederland!






Postman Park














Tate Britain


Voorrondes Wimbledon



Kijken bij London Youth Choir waar Lon in zingt!!





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten